niedziela, 3 października 2021

Co nowego

 Witam serdecznie!

Zacznijmy od początku. Warto mieć swoją kasę, nie? Poszłam do pracy w grudniu zeszłego roku. Jest spoko, elastyczny grafik... do czasu. W lipcu po maturach przygotowywałam się do egzaminów, chodziłam na staż i do pracy. Poprosiłam o poranne zmiany na lipiec - nie dało się. Po czym zatrudniono kogoś i dano mu poranne. Ja w lipcu pracowałam 5 dni w tygodniu od 13-21. W czerwcu, po napisaniu egzaminów czułam, że albo nie zdałam z 29% albo na równo 30% maturę z matmy. 5 lipca - 27%. Złożyłam wniosek o poprawkę i tak zleciał cały lipiec.

Nauka, praca, życie towarzyskie. Udało mi się wybłagać zmiany od 9-17. Niestety - rodzice wyjechali na wakacje, a ja pomagałam babci, bo jej pielęgniarka i nie wywiązywała się z obowiązków. 24 sierpnia podeszłam do poprawki. Potem siedziałam i odpoczywałam, wróciłam do pracy po urlopie i siedziałam jak na szpilkach. Zmieniła się osoba od grafiku i mam na rano! 10 września otrzymałam wyniki i z matury i z egzaminów. Wszystko zdane. Piszę to na wykładzie, na studiach, na które zdecydowałam się iść dopiero rok temu. Nie planowałam, ale kontynuuję zawód. I planuję co by napisać po wstawieniu posta 🙂 

Zrozumcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz